Zastřešené chráněné parkování kol, nádraží Praha-Libeň
Zkušenosti z Uherského Hradiště: radnice ani nenašla českou firmu, která by už cykloboxy vyráběla. Na míru je nakonec přichystala společnost z nedalekých Bílovic, která se zabývá městským mobiliářem. Za deset boxů u vlakového nádraží včetně montáže a informační tabule zaplatilo město zhruba půl milionu korun. Zdroj: http://zlin.idnes.cz/cykloboxy-na-uschovani-kol-v-uherskem-hradisti-u-vlakoveho-nadrazi-1pk-/zlin-zpravy.aspx?c=A140305_2041473_zlin-zpravy_ras
Edit 2. 11. 2019: Na prostranství před nádražím jsou stojany Rekol umožňující parkování i vlastním kolům. Cykloboxy nadále nepovažuji za vhodné řešení pro toto a podobná nádraží kvůli špatným zkušenostem z Prahy 10: https://prahounakole.cz/2019/10/cykloboxy-na-praze-10-skoncily/
Mám za to, že vhodným řešením jsou zastřešené stojany nebo zastřešené chráněné např: https://prahounakole.cz/2019/09/lucemburk-podruhe-praha-budoucnosti/ přístupné do konkrétní KOLárny konkrétním registrovaným uživatelům na Lítačku či In Kartu.